Ratų geometrijos suvedimas Šiauliai
TEL: 8(41) 502080 Žilvičių g. 2, Šiauliai
  Ratų geometrijos suvedimas

Dėl ašių įstrižumo ir neteisingai stovinčių ant kelio ratų padėties yra gaunamas nepageidautinas padangų pjovimo ar susibangavimo efektas. Jis sukelia padidintą ratų trintį į kelio paviršių, dėl to padidėja  kuro sunaudojimas. Tokia važiuoklės padėtis neigiamai veikia ir mašinos amortizatorius, tvirtinimo detales. Vairuotojas sėdi įsitempęs, jam greitai paskausta kaklą ir pečius.

Be to, jeigu yra iškrypę automobilio rėmai, mašinai važiuoti reikia platesnės kelio juostos, atsiranda didesnė tikimybė užkabinti pakelėse stovintį  žmogų ar transpoto priemonę.

– Ar visiems automobiliams reikia atlikti ratų geometrijos reguliavimą? Kam to reikia?
Anksčiau ar vėliau ratų geometriją tenka sureguliuoti ar bent patikrinti kiekvienam automobiliui, nepriklausomai nuo jo markės ir modelio.
Ratų tikslus sureguliavimas užtikrina stabilų vairo valdymą ir užkerta kelią pernelyg dideliam padangų sudilimui.
Ratų geometriją būtina patikrinti po autoavarijos, staigaus užvažiavimo ant aukšto šaligatvio bortelio, pakeitus kai kurias tam tikrų automobilių modelių pakabos ar vairo mechanizmo detales. Pavyzdžiui, „Passat“ šarnyrų fiksacija keičiama,  todėl šias detales o štai trečios klasės BMW, „Sierra“, „Audi 100“ šarnyrų geometrija stabili, jei anksčiau ji buvo reguliuota esant tvarkingai pakabai.

– Kokios įtakos ratų geometrijai turi kiti automobilio defektai?
– Prieš tikrinant ratų geometriją būtina pamatuoti, ar pakankamai pripūstos padangos. Ant padangų neturi būti jokių pūslių, guzų. Vairo pavara ir pakabos sujungimai turi būti techniškai tvarkingi, be laisvumo ar išdilimo.
Jei mėgintume sureguliuoti automobilio ratų geometriją, nepašalinę minėtų defektų, efektas būtų trumpalaikis arba netgi nepavyktų ratų sureguliuoti. Taigi tam sugaištume laiką ir lyg į balą išmestume pinigus.

Grįžti atgal »

Sprendimas: GP Soft