Kondicionierių pildymas Šiauliuose
TEL: 8(41) 502080 Žilvičių g. 2, Šiauliai
  Kondicionierių pildymas

Prieš pildant freonu, sistema būtinai tikrinama aukštu slėgiu 23 bar. Tokiu  būdu  tikrinamas kondicionieriaus sandarumas. Po to  pakartotinai tikrinama vakuumuojant sistemą. Aptikus nuotekį – kondicionierius remontuojamas.

Remontuoti kondicionierių nėra paprasta. Dažniausiai pasitaikantys gedimai:
-Sulūžę, ar prasitrynę vamzdeliai,
– Korozijos paveikti, prakiurę radiatoriai,
– Druskos pažeistos kompresorių tarpinės,
-Sudegusios  elektros  movos,
-Strigę  kompresoriai,
-Pažeistos freoninės žarnos,
-Užsikimšęs  salono oro filtras,
-Užsikimšęs  freono filtras (resyveris),
-Pažeistas garintuvas,
-Užsikimšęs  drenažas ir vanduo bėga ant kojų,
-Nemalonus kvapas įjungus  kondicionierių ir  t.t.

    • Praktiškai visi kondicionieriaus gaminiai gaminami iš aliuminio.
      Aliuminio remontui mes naudojame gamyklinę  technologiją. Tai aliuminio litavimas specialiu lydmetaliu.
    • Pažeistas žarnas keičiame naujomis, o kai kuriais  atvejais, aliuminio vamzdžius keičiame žarnomis. Tokiems gaminiams suteikiama amžina garantija.
    • Kondicionieriaus radiatorių tik išimtiniais  atvejais apsimoka remontuoti, dažniausiai jie keičiami naujais su vienerių metų garantija.
    • Kompresorių sandarumo problemos sprendžiamos paprastai: kompresorius pilnai perrenkamas ir sudedamos naujos sandarinimo detalės.
      Sugedusios elektros movos gali būti pagaminamos, arba keičiamos naujomis.
  • Užiteršę salono filtrai keičiami naujais, priminsim kad šie filtrai keičiami kas 10.000 km.
  • Užsikimšus  freono filtrui (resyveriui), jį privaloma keisti nauju. Keičiant kompresorių, filtrą(resiverį) keisti būtina.
  • Užsikimšęs drenažas – dažna problema  su kuria susiduria Audi A-8 vairuotojai.   &Sca
Grįžti atgal »

Sprendimas: GP Soft